några rader.

Hej allihopa!
Jag har precis duschat nu och ska snart äta middag.
Idag är det Torsdag och denna vecka har passerat med stormsteg kan jag känna och imorgon är det helg.
Jag ska jobba på Söndag men är ledig både Fredag och Lördag så det blir skönt men det känns som att jag behöver ta mig en vit helg och bara vila ut? Det känns som att man alltid säger så och sen så blir det ändrade planer iallafall så man ska väl inte säga för mycket! Men skönt hade det absolut varit, ingen tvivlan om saken.

Nååväl, jobb ikväll fram till klockan 22 med Peter så ni är otroligt välkomna in och handla hos oss på Pressbyrån.
Det blir hur trevligt som helst!
Ha det gött, puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0