plus 2 timmar.

Hej allihopa!
Jag steg upp redan vid 10 för att böärja tvätta och jag är nu uppe i min 4e maskin där nere i tvättstugan.
Känns så himla bra att ha en helt nystädad och fin lägenhet, nybäddad säng och nytvättade kläder i slutet av dagen och sedan så har jag ju fått ett två timmars längre arbetspass idag och det är ju heller inte helt fel!:)
Börjar därmed att jobba kl 14 och slutar 19.30 sedan ska jag hem och umgås med Bea. Vi ska bara vara hemma och kolla film och ha myskväll. Jobbar ju imorgon också och börjar klockan 9 på morgonen så det ska bli härligt med en lugn kväll även om jag har hört att det ska vara bra röj i stan hela helgen lång.
Nu ska jag äta nå mat sedan göra mig iordning för jobb för jag börjar ju faktiskt om 1 timme!
Ha det gött.
Puss!♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0