Slut för idag!

Hej allihopa!
La upp ett väldigt sent inlägg sen väldigt mycket tidigare idag, det var ju innan jag började jobba och nu har jag ju hunnit både göra bort det men även tränat på step in, varit till Svensbyn och ätit mormors goda köttsoppa som jag har längtat efter hela dagen och med mig hem tog jag med mig en matlåda till Johannes som han ska få äta när han kommer hem från jobbet.
Imorgon är det Fredag och jag är tröttast i världen, känt mig svimfärdig till och från hela dagen och haft världens huvudvärk så jag misstänker lite feber men det ignoreras som sist för jag känner att jag ABSOLUT INTE har tid eller råd att vara sjuk just nu. Jag måste träna och jobba och en massa annat! Jag får helt enkelt vila upp mig i helgen när jag är ledig både Lördag och Söndag så jag jobbar bara imorgon!
Sm sagt så känner jag mig helt slut i kroppen så jag ska nu lägga mig i soffan och kolla tv och sedan sova.
Ha det fint.
PUSS, godnatt!♥

Vet någon annan som också ville smaka på mormors köttsoppa! Söt Molle.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0