SOL!

Gud vilket härligt väder det är idag, känns nästan som sommar igen!♥
Nu har jag varit ute och gått en timmes promenad igen och jag gick i linne och mjukisbyxor hela den långa vägen och har sammanlagt, enligt min stegräknare förbränt 328 kalorier.
Nu är jag iallafall tillbaka hemma igen och johannes ligger i soffan och halvsover. Imorgon så åker han till Haparanda och stannar där till på Söndag så imorgon ska jag därför vara i Svensbyn troligtvis för att slippa vara ensamen på natten, om jag nu inte hittar på någnting roligt med någon kompis på kvällen vill säga!
Det blev så att jag fick börja två timmar tidigare idag, så det känns kanon. Jag börjar därmed klockan 14 istället för 16 och jobbar fram till stäning.
Känner mig trött och utmattad eftersom att jag fått så många samtal imorse som jag har vaknat av också somnade jag sent igår så inte många timmars sömn här inte!
Tur att jag får ha myskväll med världens finaste Johannes ikväll, kanske till och med bio, vem vet? Men en någolunda tidig kväll får vi hoppas på att det blir iallafall!
Nu ska jag göra mig redo för jobb.
Ha det gött!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0