Ett tidigare bortglömt inlägg .

Hej allihopa!
Nu har jag bränt bort hela 200 kalorier och gått en timmes promenad, känns som en bra början på dagen.
Nu ska jag sminka mig och göra mig iordning igen för jag var tvungen att hoppa in och jobba idag också så jag börjar klockan 15.55 och sedan jobbar jag några timmar framåt innan det blir gymmet igen på step in.
Vi har haft en mycket fin höstdag idag kan jag tycka, än så länge iallafall. Det har varit soligt, lite blåsigt och 15 grader varmt. Perfekt väder för en promenad och sedan så är det ju självklart mysigt att gå ute i naturen när det faller löv över alla håll och kanter. Fint är det också för den delen!
Nu äta en frukt sedan göra mig i ordning och fara på jobb.
Ha det gött!
PUSS

Nu är det höst, helt klart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0