Längesen sist!

Hej allihopa!
På sistone har det inte alls hänt särskilt mycket i mitt liv, mest jobb, trevliga hemmakvällar, nodomys med mina fin-fina vänner och såklart en och annan fest.
Jag har även ÄNTLIGEN petat ut min P-stav nu, den höll minst sagt på att plåga både mig och Johannes till döds men främst mig.
Nu är den borta och jag kommer väl sakta men säkert att bli en återställd Sandra igen.
Idag är det Måndag och hösten är här, den närmade sig med stormsteg redan efter PDOL-LK och nu har vi kyla, blåst röda och gula träd och regn. Precis som hösten alltid är här i Norr!
Som ni vet så är jag inte den som är den och drykar snön och kylan, ärligt talat så hade jag älskat att ha sommar året om efetrsom att jag nästintill fryser ihäl när jag är ute i minusgrader. MEN, det finns faktiskt ett MEN också.. Jag älskar att både köara och åka skoter så det hade jag inte direkt heller klarat mig utan men då kan man ju lika gärna åka upp till fjällen och köra, för där får det helt klart vara snö kvar.

Nu åter till något helt annat..
Jag har nu fått en kallelse, så jag ska operera mig inom två veckor.. Fan vad fint! Sedan så kanske jag slinker in med ännu en operation i samband med det eftersom att jag kommer att bli sängliggandes i nån dag. Lika bra att passa på!
Nu ska jag börjar göra mig klar, laga nå mat och sedan väntar jobb 16-19.30!
Puss babys!


Drog till med en liten bildbomb från senast!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0