26/4

Hejhej!
Denna dag har faktiskt gått fort kan jag känna för klockan är ju redan 5 och vi har redan hunnit äta middag också har det varit folk här och kollat på lägenheten.
Nu sitter jag bara i sängen och funderar på att gå ut och gå men jag litar inte riktigt på vädret, det ser ju ut att bli regn?
Jag hatar regn så jag går helst inte ut och går när det regnar frivilligt!
Druckit te i en skål har jag också hunnit göra idag, ingen direkt stor skål utan en skål i ungefär samma storlek som en stor te-kopp. Jag har nämligen inte ens köpt hem någon sådan ännu och jag kan verkligen inte förstå varför för jag dricker ju te eller oboy väldigt ofta och när man bara har små koppar så får man alltid ta två gånger. Vilket ju är aningen jobbigt!
SNart far Johannes iväg och jobbar så då ska jag nog gå på stan efter det hade jag tänkt. Man kan ju dessvärre inte gå särskilt länge när det är tjejkväll utan att bli fullkomligt galen på allt folk som verkligen trängs med varandra i alla butiker. Men jag var väl mest bara sugen på en snabbvisit igenom endel affärer också en fika eller så. Får se vad som händer!
Nú ska jag se gårdagens avsnitt av bog brother, om det har kommit ut vill säga. :)

Gårdagens outfit. Har på min mina nya svarta shorts på bilderna. Dom syntes inte så bra dessvärre! Menmen.
Jag har även på mig mina svarta nya skor. Gillar både skorna och shortsen massvis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0