3/4

Hejhej!
Nu är jag hemma igen efter att ha jobbat i 8.5 timmar. Jag känner mig helt slut i fötterna och ryggen idag igen, trots att det blev mycket mindre timmar än i Lördags då jag jobbade från 15.30-05.
Nu är jag ju iallafall ledig i en hel vecka och imorgon ska jag tvätta mellan 14-18, men jag har även tänkt hinna med en vända till step in, men bara kanske. Jag får se!
Förutom det så ska jag bara njuta av min lediga vecka och det kommer att vara underbart skönt att vara ledig en hel helg för det var ju faktiskt ett tag sedan jag var de nu.
Hoppas att veckan bjuder upp på fint väder, vamt och soligt så vi kanske kan få bli lite bruna i ansiktet också för det är ju trotsallt april nu och endast två månader kvar tills dte är riktigt varmt och härligt ute.
Gu vad jag längtar, jag verkligen älskar sommaren!!
Nu ska jag dricka coca-cola, kolla på kvällens avsnitt av big brother, kolla en film, men först av allt så ska jag ta mig en dusch och sen, efter allt detta så är de nog läggdags skulle jag tro.
Natti!

Detta fick jag efter jobbet idag, påskägget är såklart full med godis också ;> Vilka fina chefer man har!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0