6/4

Jani kära vänner. SNabbt var det ju gjort!
Nu har jag dammsugit, dammat av dörrmattan, bytt sängkläder och tvättat färdigt så nu ska allting bara torka sen är allting fint och bra igen. Känns jätte skönt!
Nu har jag dessutom väckt Johannes också som står i duschen och ska börja göra sig klar. Det ska jag också så fort han gått ut från toaletten sen åker vi vidare till Svensbyn på middag!
Det lär väl bli rätt så sent kan jag tänka mig och sen är det väl bara läggdags när vi kommer tillbaka antar jag och sen imorgon ska vi sova ut för då finns inga måsten eftersom att allting är bortgjort redan och sen ska vi sätta ölen på kylning och fara iväg och grilla hos Björn och Elin.
Fin påskhelg, minst sagt!

Lovis och Melker kommer ju såklart vara med ikväll!:*)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0