Alone

Hej allihopa!
Jag kan säga som så att min arbetsdag igår var mycket bra och visst fick jag ihop många timmar alltid. Jag var inte hemma förens 5 imorse och hade då arbetat 13.5 timmar men det gick undan må jag säga och det var mycket trevligt. Idag så vaknade jag vid 14.30 eftersom att jag inte somnade förens vid 7 imorse och har sedan dess varit iväg med Johannes och ätit mat på Kifas i Öjebyn samt att vi har kört runt och kollat på lite hus som ligger ute på hemnet. Nu har Johannes farit iväg på jobb och jag sitter här ensamen. Jag ska kolla bigbrother ikväll iallafall men jag har även starka funderingar på att spela bingolotto också.. Kanske man får den turen att man vinner något någon gång då? För om man inte spelar nångång så kan man heller aldrig vinna. Så är det ju!
 
I övrigt så har det varit fint väder ute idag men det blåser väldigt mycket så det är ändå väldigt kyligt i luften, jag hoppas att det blir mera vindstilla och några grader varmare i veckan när jag är ledig hela förutom på Tisdag när jag jobbar afterwork. Så då ser jag framemot en fin ledigvecka! Synd är det ju bara att inte Johannes också är ledig till veckan så vi kan vara ledig tillsammans för sen så kliver jag på 75procent veckan efter påsk som sagt och då lär det ju inte bli mycket tid till övers.
Nu ska jag springa ner på coop och köpa en bingolott för nu har jag allt bestämt mig för att jag ska spela trotsallt och sen ska jag tillsammans med mitt godis och ben & Jerry mysa på ordentligt framför tvn.
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0