Fredag

Hej allihopa!
Ute skiner solen och jag sitter här inne framför datorn, konstigt nog..
Nej men jag har faktiskt alldeles nyss varit ut en sväng med mina solbrillor, dock bara ner till coop och sen till tvättstugan för att slå på dom två första tvättmaskinerna som är klar om en timma men ändå.
Pratade nyss med mormor som satt ute och solade, det vill verkligen jag med göra men jag känner att jag inte har tid idag eftersom att lägenheten behöver dammsugas och skuras och dessutom så tvättar jag ju som sagt.
Diskat, samlat ihop alla sopor och kartonger här inne har jag också gjort så nu börjar det ju vara fint igen, som sagt bara dammsuga och skura som återstår sen är lägenheten skinande igen.
om två timmar så ska vi börja åka härifrån, hämta upp mormor och sen fara vidare till Svensbyn och äta middag där så det känns lite stressigt. Jag har inte gjort mig klar eller någonting heller för den delen och Johannes ligger och sover..? Härregu!
Nåväl, han får allt sova ett tag till om han så vill, han lär nog vakna när jag slår igång dammsugaren ändå så.. Hehe.
Ha det fint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0