Lördag

Hej hej!
Idag har jag minst sagt sovit ut, precis som jag sa att jag skulle göra. Johannes väckte mig efter att jag sovit 12 timmar och vem vet hur länge jag hade sovit annars? Runt 14 timmar kanske. Var nämligen rätt så trött från början när jag vaknade.
Jag älskar att få sova ut, det är verkligen underskattat alltså.
Nu sitter jag här i sängen med datorn och äter ben & jerrys glass- half baked, den bästa.
Nu om en timme så börjar jag jobba så jag får se hur länge det blir idag. Igår så slutade jag redan vid 12 så jag hoppas på något sådant idag också. Hade varit skönt!
Imorgon och på Måndag är jag iallafall ledig så det blir att fara förbi och gratta min lilla brorson Melker imorgon som fyller ett år idag egentligen. Men idag har det ju inte hunnits med tyvärr eftersom att jag snart börjar jobba! Så imorgon får de bli. :)
Efter att jag varit där på kalas så ska jag äntligen färga mitt hår som har världens fetaste utväxt just nu, kanske inte så konstigt eftersom att det är hela 2 månader sedan sist jag färgade det.
Nu ska jag ju få lite förändrad färg också så det ska bli roligt!
Annars så har jag minsann inte mycket andra planer och till veckan så har jag ingen aning om hur jag jobbar heller. Får förhoppningsvis veta det snart.
Nu måste jag slänga i mig nå mat och sen gå på jobbet. :)
Ha det fint!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0