Lördag

Hej och godmorgon!
Vaknade upp till världens finaste Lördag av den olidliga värmen i sovrummet.
Steg då upp direkt och möttes av strålande sol, klarblå himmel och 15 plusgrader utanför mitt fönster. Det gjorde mig glad!
Kände då att detta är en perfekt morgon att stiga upp tidigt på och eftersom att klockan var just före 8 så tog jag fram träningskläderna och gjorde mig en smoothie.
Nu ska jag iväg på steppan och träna kondition och sedan blir det en lång promenad tillsammans med Matilda och då blir dte även att gå förbi huset en sväng så att Matilda får se de.
Igår var en dålig dag, var på världens sämsta humör- ungefär som en tickande bomb som när som helst skulle kunna sprängas- livsfarlig och oberäknelig med andra ord.
Som tur var så jobbade jag så ingen drabbades direkt av detta, tur för er.
Jag jobbade ändå fram till klockan 1 igårnatt men somnade inte förens där vid 3-4 snåret någon gång så jag har med andra ord endast sovit 4 timmar inatt ungefär men jag är inte bitter.
Finare väder får man leta efter såhär i April månad så det går inte att vara annat än glad!
Nu ska jag snabba på här så att jag och Matilda slutar träna ungefär samtidigt.
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0