Lördag

Hej allihopa!
Hade en superbra kväll igår hemma hos mamma och pappa med syskon farfar, mormor, mamma, pappa medflera.
Idag så vaknade jag av mig själv, inte jätte pigg till en början men det tog sig ganska fort. Jag steg då upp, tog en dusch, började göra romröra som jag ska äta till lunch och nu sitter jag här vid datorn och väntar på att pappa ska hämta upp mig.
Jag ska fara till Svensbyn och hämta bilen som vi lämnade där igår.
Johannes var ju sååå envis om att han skulle köra bilen dit och inte dricka en droppe öl där och sen köra hem den. SÅ blev det ju rakt inte utan direkt vi gick in genom dörren och han såg att pappa satt med en öl så gick de inte lika bra.
Vi åt grillat kött till middag igår och det var så sjukt gott. Tror minsann att jag ska snylta till mig en köttbit om det finns någon kvar när jag ska dit nu. hehe!
Ikväll ska vi sen fara och grilla hos Björn och Elin och det kommer ju förmodligen också att bli en kanonkväll!
Ha det fint.

En av alla bilder som togs igår. Resten är dock på min telefon så dom får ni se sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0