Måndag

Hejhej!
Idag är det valborgsmässoafton och jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra. Har varit på sys och köpt hem några öl och det verkar vara gäng överallt som ska grilla och festa ikväll men varför ska allting kring mig vara så oplanerat för? det är inte direkt likt mig.
Nåväl, jag har några idéer framför mig så vi får se om det blir någonting utav de. Tror hur som helst att det kommer att bli en jätte bra kväll. Är ju ledig imorgon också och ändå fram till Fredag så det känns ju skönt. Kan man slappna av mera.
Förra året jobbade jag och började där vid 9-tiden. SÅ det blev inte alls mycket dricka också åkte jag hem från festen redan klockan 9 så jag sov 12 och vaknade pigg och allert dagen efter.
Det var delvis rätt så härligt det med!
Klockan 16 ska jag skjutsa iväg Linda på fest och sen ska jag själv prata ihop med lite folk och börja dricka. Det blir kanoners!
Ha en fin kväll!

Bilder från de senaste dagarna.
Igår var jag ju föresten också och firade Bea tillsammans med hon, Ida och Carro.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0