Mat!

Hejhej!
Nu har jag legat och sovit hela dagen även idag och det har Johannes också gjort. Jag vaknade iallafall nyss och nog är jag pigg alltid, bortsett från förkylningen men jag börjar ana att min feber börjar släppa. Jipppi!
Johannes ligger iallafall i sängen, helt död fortfarande. Jag har försökt väcka han men det verkar inte gå sådär jätte bra så självklart får han ligga kvar.
Jag ska nämligen laga middag typ nu, men jag har ingen aning om vad jag ska laga så vi får se. Matlagning är ju inte direkt min starka sida om jag ska erkänna men nog har det blivti bättre sen jag flyttade i lägenhet alltid!
Av Johannes lär jag ju inte få några idéer så jag kanske googlar fram något eller helt enkelt bara gör något impulsivt. Det är nästan roligast!
Nu var det dax!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0