Onsdag

Hej hej!
Nu har jag jobbat färdigt för idag och kommit hem med inte allt för ömma fötter faktiskt, dvs inte ens i närheten av hur dom kändes efter jobbet igår. SKÖNT!
Jag har däremot varit oerhört trött tidigare idag, har verkligen varit seg och allt vad det nu heter och trodde verkligen inte att jag skulle piggna till.
Men konstigt nog så piggnade jag till gode direkt när jag kom in på jobbet och började arbeta. Det är ju verkligen inget hit att jobba och vara trött i både skallen och övriga kroppen så det var tur att det gick över om man säger så.
Jag fick mig ju ändå många timmars sömn inatt också så jag förstår inte riktigt orsaker till varför jag var trött. Men jag antar att det har någonting med att göra att jag jobbar ganska många timmar och aldrig sitter still, eller knappt står still någonting under hela passet.
Nu ska jag lägga mig och kolla lite serier, funderade faktiskt på att gå till Step in och träna idag men jag ångrade mig. Det kändes allt för jobbigt! Jag har redan fått min träning för idag, för motion och muskler får man helt klart på mitt jobb!
Bjuder på en bild som Angelica har tagit på mig för ett tag sedan men som hon inte lagt upp på facebook förens idag. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0