Onsdag

Hej hej!
Eftersom att jag sov endast tre timmar igår och var igång hela dagen lång så somnade jag redan direkt efter big brother och precis som en tonåring så vaknade jag hela 11.5 timmar senare.
Nu kan jag ju iallafall tala om att jag är snäppet piggare än igår och håller för tillfället på att göra mig iordning för en fika på stan tillsammans med Bea.
Köpte mig ett spray på stan igår som både är till för värmeskydd, repair, ger håret vitamin och lyster och är även färg stärkande och ger håret stadga om det behöver fixas lite snabbt, vilket är mer än perfekt för mitt hår. Dessutom som pricket över iet så luktar det himmelskt gott också! mmh. Typ parfym.. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0