Onsdag

Hej allihopa!
Hade väldigt svårt att somna igår också, det tog minsann tid men det gick tillslut med kudden över ansiktet.
Det har ju blivit så otroligt ljust ute så även om man har nere persiennerna och även har dragit för en svart gardin för fönstren så skiner solen in. Jobbigt såhär i början av sommartid, men man vänjer sig ju.
Idag är det ju Onsdag som ni vet och jag och Johannes ska fara till mamma och pappa å äta middag.
Om man inte orkar laga något själv så är det ju perfekt att fara dit.
Vi ska även äta där på Fredag men då ska ju många fler äta där också så då är vi inte direkt ensamma. Vi brukar mest bjuda in oss själva men inte på Fredag, då bjöd mor och far in oss!
Idag då, förutom att vi ska äta middag i Svensbyn så ska jag förbi Matilda en sväng så jag får träffa henne för sen träffas vi ju inte under hela helgen. Väldigt tråkigt men så är det! Många har helt enkelt planer under påsk.
Nu ska jag fixa mig och sen ska jag gå till Matilda!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0