Tisdag

Hej allihopa!
Jag har tagit mig världens sovmorgon idag och skönt var det kan jag ju lova. Dock så har jag sovit väldigt dåligt inatt och drömt en massa hemskt och därmed vaknat hela tiden. Så det är ganska skönt att den här natten är över faktiskt! Huvva.
Nu hade jag allt tänkt göra iordning nå mat och sen är det jobb på Järnspisen som gäller från klockan 14. Riktigt hur länge jag jobbar har jag ingen aning om, men man märker väl. Sen är jag ju faktiskt ledig hela veckan lång så det spelar som ingen roll hur många timmar jag jobbar idag!
Jag har fått ett brev från försäkringskassan idag där det står om utredningen som dom har gjort angående hur mycket pengar jag ska få ut i sjukpenning. Så nu när dom har räknat ut det så ska det väl ändå inte ta så lång tid till! Sköööönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0