Torsdag

Hejhej!
Jag vaknade vid 10 imorse men somnade sedan om efter omkring en timme och vaknade vid 13-tiden.
Johannes är borta på banken och jag är hemma ensamen, hungrig är jag och funderar på vad jag ska äta till lunch.
Imorgon jobbar jag ju också, men jag börjar inte förens klockan 16 som i vanlig ordning och sen vet jag faktiskt inte när jag slutar men det blir då himla lugnt hemma efter de.
Idag har jag ingen som helst aning om vad som händer så det återstår att se, kanske springer in på stan en sväng ikväll och ser om jag hittar något fint, det är ju ändå tjejkväll och de mesta är på rea. Det är fint!
I övrigt så gissar jag på att detta blir den minst händelserika dagen denna vecka!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0