Lördag

Hejhej!
Nu känner jag mig äntligen som en människa igen efter att ha mått piss och legat i sängen hela dagen lång. Jag steg faktiskt inte upp förens 17.30.. Trot eller ej, det går att vara sliten!
Nu har vi ju iallafall varit ut och handlat på coop så vi har alla ingredienser till tårta och kakor som jag ska göra imorgon, eller så kanske jag börjar redan ikväll. Får se! Johannes fyller ju år på Måndag så jag hinner ju iallafall.
Här behövs ju dammsugas, skuras och städas också förstås innan dess men det går ju snabbt om man hjälps åt!
Nu står Johannes och slänger ihop en pizza i köket medans jag sitter här vid datorn och dricker energidryck. Mumms!
Ikväll blir det bara att ha myskväll i soffan och ta det så lugnt som de bara går. Sååå skönt!
Sen så måste ju hans hår klippas också såklart så det ska jag också göra bort idag.
Slänger upp några bilder från igår och idag till er!


Matildas bilder.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0