26/8

oppsh! Nu har jag varit duktig och gjort bort många måsten här hemma, som jag ärligt talat för de mesta måste göra under mina lediga dagar nu för tiden eftersom att de aldrig hinns med när jag jobbar.
Hur som helst så är det så underbart skönt nu när det äntligen är bortgjort och jag nu kan njuta av ett nystädat och fint hus hela veckan ut.
Ja, jag har nämligen dammsugit, skurat, dammtorkat, rengjort toan, tvättat och diskat undan all disk och sen så har jag ju även hunnit med att handla efter de så jag köpte hem lite nytt och fint till huset.
När jag kom hem så tyckte Johannes att jag skulle tycka lite synd om han iallafall eftersom att han ju är så otroligt "sjuk" så jag for till wiking och köpte en pizza till han och en till mig som vi kunde äta till middag och tro mig, de var baaara för hans skull. Inte alls för min egen!
 



Kommentarer
Therese

Vilket fint hårband :).

2012-08-26 @ 22:23:56
URL: http://theereese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0