:)

Fick fara iväg och jobba idag mellan 13-22.30 idag. Det kändes faktiskt som en mycket bra kväll/dag på jobbet men de bästa var ändå efteråt när jag fick med mig oxfilé och sommarpotatissallad hem.
Jag åkte direkt till Svensbyn och åt maten där för att det inte skulle bli så sent med tanke på att jag ändå var tvungen att åka dit för att hämta en noliabiljett till på Torsdag.
Där blir jag bjuden på efterrätt också som bestod av nyplockade varma hjortron, grädde och glass. Mumms!
Åkte hem därifrån och kom hem nu nyss där jag möts av en lapp i dörren där det står "bara för att jag älskar dig"
Går då in i köket och där på bordet står en stor bukett blommor, choklad och ett paket.
Jag öppnar såklart paketet direkt, som säkert de flesta hade gjort och i paketet så var de en parfym - acqua di gioia. En oerhört god parfym som jag verkligen älskar och har haft förut men den tog slut för omkring ett halvår sedan.
Sedan, inte nog med detta så fick jag även lindt choklad och en coca-cola. :)
Världens finaste, älskade Johannes har alltså överaskat mig med detta!
Älskar dig tusen varv runt jorden och tillbaka igen.♥ DU ÄR BÄST.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0