Onsdag

wooho! Idag är jag glad. Jag har nämligen beställt tid nu igen för att sätta hårförlängning i mitt hår. Denna gång blondt! Så spännande det ska bli att se, har aldirg haft blond hårförlängning utan bara mellanbrunt med slingor, mörkbrunt och svart.
Dom kommer att använda sig av metoden keratinvax även denna gång, precis som sist. Men nu är det inte samma människa som sätter de i mitt hår (som tur är) Så jag får väl berätta för dom hur de blev sist och sen ska jag betala igen efter 3 månader så får dom ta ut den på mig också så det går så smidigt sommöjligt och så att jag förhoppningsvis slipper alla hemska tovor som jag fick sist.
Förutom att jag beställt tid hos frisören så har jag inte hunnit göra så mycket annat. Jag ska dock börja laga potatis och purjolökssoppa nu igen. Det är så otroligt gott!
Det ska jag äta till lunch och sen ska jag fixa mig och gå in till stan i lagom tid till att Bella slutar och sen blir de att umgås med henne.
Kulkul!

Såhär såg det ut i mörkbrun förlängning,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0