Torsdag

Sitter här och äter ravioli som jag slängt ihop på sådär tre minuter.. Det går ju skitsnabbt och är en perfekt måltid om man har aningen brottom.
Igår och i förrgår så åskade det och regnade nå otroligt mycket men idag verjar det ju faktiskt vara lite bättre väder. Hur som helst så har jag ändå bestämt mig för att ta bilen till jobbet idag (det tar ju bara tre minuter att köra dit) men inte för att jag är lat utan enbart för att få spara in tid här hemma.
Jag börjar jobba kl 3 sen får vi väl se när jag slutar.
Imorgon så jobbar jag ett långpass från 11 på morgon till 23 på kvällen vilket jag aldrig gjort förut. Tidigast jag börjat är 13.00! De ska bli roligt att prova på.
ja, juste ja! Jag kollade ju bio med Sofia och Melanie igår också.. Filmen var faktiskt helt okej och långt över mina förväntningar, jag trodde verkligen inte att den skulle vara något för mig men ja, vad ska man säga. Den var faktiskt rätt bra!


Kommentarer
Mikaela

Den vill jag me se :)



Kika gärna in hos mig!

2012-08-23 @ 16:28:03
URL: http://mikaelaannasofie.blogspot.com
Anonym

Fin blogg ❤ Följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

2012-08-23 @ 17:59:58
URL: http://paulineart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0