Torsdag

Blev en vända till Luleå igår som sagt men inge boden för de orkade jag inte med.
Gick på Lulekalaset på kvällen ett tag med Lena och Frida, jag och Frida åkte karusell och jag köpte därefter varma chips sen strosade vi i stort sett bara runt.
Klockan 12 så gick jag och Lena vidare till färjan och tog oss en eller jag mena flera öl/vinglas och åkte därefter hem vid 2-tiden.
Hade en bra oh trevlig kväll må jag söga och det var skönt att det inte blev så farligt sent.
Åkte hem vid 13.30 idag och kom sedan hem en mycket lagom och bra tid där just efter 14.
Jag ställde mig då och lagade mat åt Johannes som också skulle fara iväg och jobba men inte först flera timmar senare och när makaronerna precis har börjat koka så insåg jag att jag inte ens han äta så jag lämnade allting till J och tog mig några mackor och te under tiden jag lagade maten istället. Funkade ju de också!
Som tur är så blev de över mat, precis som planerat så jag får äta mat nu istället.
Har varit så kopiöst, obeskrivligt trött idag på jobbet. Mina ögon har bara velat stängas igen och jag har inte direkt kunnat koncentrera mig och fick även huvudvärk mitt i allt så nä, någon bra dag att jobba på idag har de inte varit.
Men  nu är jag ju iallafall hemma och jag ska därför ta och äta min mat, kolla film och sedan ta en tidig kväll.
Imorgon väntar jobb igen men denna dag jobbade jag ju bara två dagar så de blev en kort vecka må jag söga och fort gick den.
Kände ändå att jag behövde en kort vecka nu när jag inte har varit ledig en Lördag på hela sommaren förutom midsommar helgen och har jobbat 5 dagar i veckan i mååånga veckor nu.
Lite ledighet kan ju inte skada!
Jag får som pricken över iet mitt höst/vinterschema imorgon också.
Så spännande!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0