Onsdag

Idag har varit en toppendag och jag fick lika fint väder som igår men denna dag fick jag ju faktiskt vara ledig och de gjorde ju denna dag sååå mycket bättre än gårdagen!
Idag så steg jag upp klockan 9 och började dagen med frukost ute på altanen i solen och sen klockan 10 så gick jag vidare till arbetsförmedlingen för möte.
Mötet varade inte alls särskilt länge så rätt som de var, klockan 11 så satt jag och lunchade med Matilda på röda lyktan.
Vi gick en vända på stan också och jag hittade mig ett par skor som ju faktiskt var på rea och fick följa med hem men mer än de köpte jag ju faktiskt inte. Rätt så duktigt kan jag tycka!
Efter stan så följde Matilda med mig hem och vi satte oss ute på min gård och solade på varsin handduk insmorda med sololja!
Hon for hem där kring 15-tiden och sedan dess så har jag hunnit städa, diska, åkt på tippen med en massa kartonger, och målat sängramen nere i källaren vit.
Nu sitter jag bara här och slappar framför datorn. Jag ska väl snart gå ut och sätta mig i solen ute på altanen igen men jag kände för att ta det lugnt ett tag nu när jag hållt på i 2.5 timmar ungefär!
Om ganska exakt 30 minuter så ska jag och Johannes börja bege oss mot Järnspisen och äta.. Åh, det kommer bli sååå gott!
Sen ikväll så ska jag umgås med några fina vänner.
Ha en fin kväll!



Kommentarer
matilda

ja fast du var ju inte ute å sola jag fick ju ligga själv :(

2012-08-15 @ 17:45:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0