7 veckor.

Nej, om man skulle ha tagit helg då kanske!
Nu har jag kommit hem igen efter 7.5 timmars arbete och är nu ledig i två dagar igen. Dom två dagarna ska jag verkligen ta vara på och jag börjar väl med en timmes träning då kanske eftersom att jag inte tränade något innan jobbet och tog en lång sovmorgon istället sen bara tog det lugnt här hemma fram till att jag var tvungen att fara.
Hade ju helst av allt bara haft soffhäng framför en film här hemma men så blir det minsann inte. Istället blir det ett pass på gymmet och förvandla fett till muskler!
I förrgår var jag och Johannes och tränade tillsammans. Det händer minsann inte ofta kan jag tala om för er men det var grymt roligt! Jag är inte van att träna tillsammans med någon när jag helst tränar själv. Men det var trevligt och vi peppade varandra till att orka mera.
Idag har jag varit nykter i 7 veckor. Med andra ord så är det bara en vecka kvar och sen har jag varit nykter i två månader. Det har varit grymt skönt kan jag lova och jag har verkligen varit duktig med att hålla igång med träning och hälsa under dessa veckor. Jag är stolt över mig själv att jag dessutom absolut inte känt för att festa för fem öre och tackat nej till att festa minst 4 gånger. Det har varit så oerhört skönt!
Minst fram till nyår ska jag vara "nykterist" och sen får vi se vad jag känner för. Antingen fortsätter jag i samma spår eller dricker nån gång då och då när jag känner för de.
Johannes är ju inte en person som dricker särskilt ofta och de gjorde ju jag så på den punkten har vi nu blivit mer lika. Båda är less på fester och less på alkohol.
Nej, tacka vet jag coca cola, julmust, trocadero och andra alkoholfria läsk. De är de bästa och inte gör de dig trög och ostadig på benen heller!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0