Julklappsöppning

Idag har vi varit på stan jag och Johannes. Jag har bytt ett par byxor som råkades bli alldeles för stora i tvätten till ett par nya i en storlek mindre och jag är lite förvånad att jag tydligen måste ha xs på dessa jeans för att kunna ha dom för small som jag böt ut var både för stora i benen och i midjan. Sick!
Efter att vi bytt ut byxorna så köpte vi julklappar till Johannes föräldrar och sen for vi iväg till kifas och åt  pizza till middag.
Vi besökte Johannes föräldrar därefter och fick en massa julklappar av dom som vi har öppnat redan idag och vi kollade även på resor där.
Sart blir det att boka och jag längtar. Nu är det ju inte alls länge kvar innan vi ska åka.
 
Ikväll ska jag umgås med Matilda och vi ska spela bingolotto. Det var några helger sen sist nu faktiskt och därefter ska jag iväg och träna en timma.
Sen är jag ensam hemma när jag kommer hem igen eftersom att Johannes ska jobba.
Då kanske jag hinner städa och fixa här hemma dvs dammsuga, skura och dammtorka.
Johannes har ju faktiskt tvättat och diskat så det slipper jag iallafall. Alltid nått!
Vi fick nya sängkläder av Johannes föräldrar i julklapp så dom kanske jag bäddar med inatt.
Mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0