Lilla julafton

Helloo!
Jag måste ju få avslöja att jag ju faktiskt efter lite tänketid beställde hem en sån där stilig bh som jag la upp en bild på här på bloggen igår. Jag kunde inte riktigt låta bli när jag kollade bland alla mina tusentals klädesplagg och såg att jag ju hade flera som passade in perfekt att ha över bhn. Så med andra ord så är den påväg hem till mig nu! Det får bli min egna julklapp för i år.
Ikväll ska jag och Johannes till hans föräldrar på lilla julafton. Vi ska även bli bjudna på middag där. Så otroligt skönt att slippa tänka på vilken mat man ska äta idag.
Mamma och pappa hade också tänka bjuda oss på middag men dom var lite sent ute så vi fick tacka nej till de.
Så ikväll kommer vi med andra ord att befinna oss hos Johannes föräldrar.
Imorgon är jag ledig igen i vanlig ordning och då ska jag tillbaka till hår å sånt på eftermiddagen för att ta bort hårförlängningen och fixa mitt hår så det är fräscht inför jul.
Jag ska också ringa till mitt försäkringsbolag angående en operation som jag gjorde i foten för exakt ett år sedan och sen skicka in mina ärr.
Jag ska även på möte på morgonen och sen efter allt detta så får vi se vad som händer.
Jag kanske far in till stan och köper min sista julklapp till farfar så har jag gjort bort alla julklappar för i år. Så jäkla skönt!
Jag har fått hem några påsar med cola mix från jobbet också som man kan koka knäck på så de ska jag försöka klämma in i mitt schema någon gång i veckan.
Jag jobbar som vanligt tisdag, Torsdag, Fredag och Lördag denna vecka också. Så på Onsdag när jag är ledig kanske man hinner klämma in de.
Nu ska jag kamma ut mitt toviga hår och ta på mig en ansiktsmask.
Ha det gött!
Jag är ju inte den som är den. Men två outfit bilder kan ni ju iallafall få!
Såhär ser jag iallafall ut idag och det är första gången jag bär den vita tunikan. Söt, lite genomskinlig och tunn med spets på axlarna. Från Vero Moda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0