Lördag

Brr! Idag går man ju verkligen inte utanför huset i onödan kan jag säga! Jag hatar verkligen kyla! och jag som tänkte fara iväg och träna innan jobbet men de kan jag ju tala om för er, att det blir då rakt inte.
Jag måste däremot fara och handla philadelphia för jag ska baka en frusen cheesecake ikväll när jag kommer hem från jobbet så jag hoppas att det inte blir för sent. Jag måste ju även köpa en bingolott till uppesittarkvällen såklart!
Nu håller jag på att koka palt som jag och Johannes ska äta till middag också har jag satt motorvärmaren i bilen så att jag kan börja köra om 45 minuter. DÅ har den varit i i en timma så förhoppningsvis har den hunnit bli lite varm iallafall.
Jag övervägde ju faktiskt att gå ut på krogen igår med arbetskompisarna framför att sitta hemma i soffan ännu en gång nykter.
Sen så stänger dom insläppet när vi har stått där ett tag och vi inte kommer in. Tala om fail!
Nåja, jag var då nykter iallafall så jag blev väl mindre besviken än de övriga som var sugen på att dricka alkohol!
Vi gick hur som helst också till kalles när dom stängde insläppet och där gällde ju samma dvs en ut, en in.
Det slutade med att vi for hem och jag fick fortsätta med min filmkväll innan jag tillsist gick och la mig.
SIsta arbetspasset idag innan 3 veckors ledighet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0