Lördag

Jag och Johannes har sovit ut fram till klockan var halv 1 och han ligger fortfarande bakfull kvar i sängen. Så går det! Jag är än en gång evigt tacksam att jag inte dricker alkohol. Hemsk känsla dagen efter och oftast inte värt de. :)
Han kom iallafall hem där vid 1-halv 2 eller något sånt och då satt jag och kollade på x-factor. Åh, jag känner mig så glad och nöjd över vinnaren!
Henne har jag hejjat på sedan första dag också går hon och vinner bara sådär endast 15 år gammal är hon ju dessutom. Tänk vilken stjärna hon kommer att vara när hon blir äldre..
Kan inte annat än älska loreen också och att Awa fick sjunga med henne var ju stort. Kunde inte ha bivit ett så mycket bättre framträdande! Jag är NÖJD.
Nu ska jag fara iväg och köpa en pizza åt Johannes. Ingen annan mat duger tydligen idag. Hehe! Stackarn. Har dricker ju nästan aldrig men när han väl dricker så är han alltid så bakis dagen efter. Vet hur det känns. Hemskt känsla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0