Lycka!

 
SItter här i soffan och äter marabou mjölkchoklad. Jag ska försöka sluta med det, jag vet! Men det är ju så jäääkla gott och man måste ju få unna sig det någon gång. Jag har dessutom varit sugen på choklad hela dagen och jobbat i 8 timmar och 45 minuter så det är jag värd.
Imorgon är jag ledig igen och Johannes sover så jag har tänkt börja lite försiktigt med städningen idag så jag slipper göra allting imorgon när jag är ledig och sen händer väl inte så mycket mer.
 
Jag har funderat mycket nu och jag har inte riktigt bestämt mig ännu om hur jag vill göra men jag har snuddat lite vid tanken på att dricka några öl på nyårsafton iallafall. Det är ju så gott och jag har ju då varit nykter i 9 veckor på nyår så det är ju egentligen inte hela världen.
Nyårsafton är ju faktiskt en enda stor fest och jag kanske ska följa med Lina, Malin och deras kompisar till kobdalis över nyår och då kan de ju faktiskt vara roligt att festa till de litegrann.
Just nu känner jag väl mig inte jätte sugen. Det har jag ju inte varit på snart 2 månader så känner jag detsamma då så låter jag bli.
Känner inte samma behov av alkoholen längre. Det känns i stortsett bara jobbigt, och hemskt att vara bakis dagen efter och sen så händer de oftast bara samma grejer. På nyår så kommer de ju vara annat folk och annan omgivning så då blir det säkert roligare att festa. Äh, jag orkar inte fundera så mycket mer på de ikväll. Jag tar det väl som de kommer det är ju ändå två veckor kvar så jag har tid om man säger så..
 
Det händer väldans mycket roligt nu de kommande veckorna så jag hade tänkt ge er en liten inblick i vad som händer i mitt liv fram till i mitten av Januari.
22 dec: sista arbetsdag innan semester i 3 veckor.
23 dec: lilla julafton hos mamma och pappa med syskonen.
24 dec: JULAFTON.
29 dec: Kanske jag drar iväg till kobdalis med Lina och Malin?,
31 dec: NYÅRSAFTON.
4 Jan: Jessica och Markus kommer på besök över helgen.
7 Jan: Utlandsresa med Johannes till Spanien i en vecka!!!!!
 
Detta är alltså vad som händer i mitt liv de kommande veckorna. Så jäkla glad och taggad och allting känns ju bara så himla otroligt bra och roligt just nu!
Om ändå livet alltid kunde vara lika roligt!
Våra nya fina sängkläder. Sängen lockar litegrann just nu kan jag säga!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0