Måndag

Nu har jag precis kommit hem från stan efter att ha sprungit runt och letat julklappar i 3 timmar och nu har jag äntligen hittat något passande till alla.
Jag köpte även en brun fake päls att ha runt halsen till mig själv. Jag har redan en grå och de är så himla mysigt nu när det börjar bli så kallt ute.
 
Jag har nu satt tre julklappar under granen och ikväll blir det 5 stycken som kommer att ligga där då alla är inslagna.
Så otroligt skönt att allt äntligen är färdigt. Nu kan man vänta in julen i lugn och ro och bara mysa och på Onsdag ska jag koka knäck för första gången. Det kommer bli spännande!:)
Om en halvtimma bär det av till hår å sånt för att ta bort hårförlängningen och klippa mig. Hade ju helst velat ha kvar mitt långa och tjocka hår men bäst att ta bort de nu när det börjar bli lite lätt slitet, jag har ju ändå haft det i 3 månader. Annars ser det ju inte direkt fagert ut efter ett tag. sen så åker jag och Johannes ju utomlands om mindre än en månad och då vill jag inte ha kvar det så de blir risigt av solen och de salta vattnet utan det blir att fixa om håret helt på nytt när jag kommer hem istället, annan färg och kanske förlängning igen.
Det är så himla roligt med förändring!
En sån här kalender hade vi på väggen när jag och mina syskon var små där en liten julklapp hängde varje morgon fram till julafton.
Jag hade lite svårt med mitt och ditt när jag var liten så jag smög upp där vid 5-snåret varje morgon och öppnade inte bara min julklapp utan även Therese och Lindas. Att öppna paket var det bästa jag visste och det var ju så kul!
De som tyckte att de var mindre kul var väl paketens ägare samt mamma och pappa.. Haha. Härregu vilket ego jag var!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0