nattinlägg

 
Men åh. Känner mig just nu klantigast i världen..
Jag somnade nämligen i soffan framför en film. Jag kände att jag började bli trött och jag tänkte ta en tidig kväll så därför bestämde jag och Johannes att vi bara skulle kolla film och ta det lugnt fram tills vi ska sova.
Det slutade med att jag vaknade upp där vid halv 11, väckte Johannes så att vi skulle gå till sängen och fortsätta och sova där. Han somnade, men inte jag.
Så jäkulskt jobbigt. Jag brukar inte ha så mycket problem i vanliga fall med att vara vaken på nätterna eftersom att jag jobbar kvällar, eftermiddagar och nätter. Men när man liksom anstränger sig och verkligen vill vända på dygnet och lägga sig tidigt fram till semestern också går de inte som planerat. Då är de bara jobbigt ju!
Jag hoppade iallafall i duschen och gjorde mig en varm kopp oboy och två mackor därefter. Jag kände mig lite hungrig och jag vet att om jag inte äter nu och blir trött sen så kommer jag bara att ligga och tänka på att jag är hungrig och då blir ju allt bara fel IGEN.
Kläderna som vi tvättade igår hade torkat så dom vek jag ihop och tog upp nu också när jag ändå hade tid till de också plockade jag ihop alla våra kläder som vi haft på oss under de senaste dagarna och vek ihop dom också som av någon anledning låg slängda på golvet.
Jag är som mest duktig med städning, diskning och tvättning på kvällen och natten när många andra ligger och sover eller iallafall ska sova. Varför vet jag inte men så är de!
Jag ska slå på en film nu, hade helst velat se någon rolig disneyfilm men vi ser ju.
Bara jag blir trött snart så är jag nöjd!
Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0