Ta det lugnt.. Vad är de?

 
Skrattar lite lätt för mig själv här framför datorn.. Det blev inte riktigt så "att jag tog det lugnt"  ikväll som jag tänkt mig utan jag har istället städat, lagat 4 portioner med makaronilåda som Johannes har önskat sig, tvättat undan två maskiner med kläder, städat och inrett lite smått.
Jag visade ju er en ny bild på steghyllan tidigare. Den har blivit prydd med lite mera prydnader som jag tyckte passade in där ståendes på den nämligen några små ljuslyktor och en tavla.
Jag har även hittat en plats för ljuslyktorna som jag fick i julklapp av Cecilia och Daniel på vårat köksbord och ljusbrickan fick stå med tre andra ljuslyktor på köksbänken.
Filten ligger vid soffkanten och den har redan kommit till användning igårkväll när jag frös och kollade film.
Nu är det fint här hemma igen och imorgon har både jag och Johannes middag som vi kan äta innan jobbet¨och rena kläder att ha på oss.
Perfekt!
Nu ska jag kolla en film och SLAPPNA AV på riktigt innan jag ska sova.
Johannes sover redan som en stock sedan klockan 11!
Ha det fint och sov så gott. :)
Pusskram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0