Torsdag

 
Precis kommit hem från gymmet för andra gången idag.
Jag har kommit på att det ju faktiskt är rätt så smart att träna både före jobbet och efter jobbet.
Idag så jobbade jag ju faktiskt dessutom bara 7 timmar och 45 minuter så då var jag ju nog så pigg för att träna igen. Såhär låter jag kanske inte efter ett 13-14 timmarspass.. haha!
Första passet tränade jag hur som helst tillsammans med Therese och det är rena döden att träna med henne VARJE GÅNG! fyfan. Men man är nöjd efteråt iallafall och så fort träningsvärken kommer så vet man att man har gjort ett bra jobb iallafall och att det var värt de!
Jag och Therese tränade ungefär i en timma och 15 minuter och det gjorde jag även nu när jag tränade själv.
Det blev med andra ord sammanlagt 2.5 timmars träning idag. Inte illa!
Imorgon börjar jag tre timmar tidigare än idag, nämligen klockan 1 så då ska jag försöka klämma in en timmes pass där emellan men börjar man träna klockan 11 och slutar 12 så hinner man ju duscha och byta om i lugn och ro innan man far till jobbet med tanke på att jobbet ligger mellan 1-2 minuter bort beroende på hur mycket trafik de är.
Idag så var jag där exakt en minut i pga att det var så sjukt mycket trafik och jag stod i en korsning och väntade på att få köra ut men de ville inte de andra bilarna att jag skulle göra så jag stod ju där i 5 minuter ungefär innan jag tillslut fick mig en lucka och kunde köra.Tur att jag han det jag skulle iallafall trots att jag blev nån minut sen innan jag hade bytt om och sådär.
 
Nu över till något helt annat. Jag tog in posten idag och då hade min t-shirt kommit som jag beställde hem för några dagar sedan. Skit snygg lite oversize.
Såhär ser den ut:
Jag tyckte att den var mycket snygg och man kan ha den både till höga byxor och tubkjolar.
Like it!
Två bilder från gymmet idag.
 
3 bilder från jobbet idag.
Idag tände ju Lina det 4e adventsljuset. Wooho!:)
3 bilder från middagen på challenge igår och en bild på Johannes när vi kollade bio.
Den sista bilden blev väldigt dålig. till och med sämre än de andra. I know!
 
Nu ska jag allt se dagens avsnitt av julkalendern och sen ska jag sooova. Upp klockan 10 imorgon igen!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0