Torsdag

Nu har jag precis kommit hem från jobbet efter att ha jobbat i 8.5 timmar men vi har haft en rätt så lugn dag ändå.
Imorgon jobbar jag "långpanna" som det så fint kallas. Dvs att jag jobbar från lunchtid 11.30 fram till 23-24 på natten. Så ett långpass på 11-12 timmar med andra ord!
På Lördag börjar jag inte förens 18.00 och jobbar fram till stängning och på Söndag och Måndag är jag sedan ledig i vanlig ordning.
Inga planer under helgen förövrigt men förhoppningsvis kommer man kunna klämma in något roligt att hitta på däremellan också.
Nu ska jag sätta mig ner och ta det lugnt ett tag. Måste ju snart sova så jag är pigg till imorgon!
Ha det fint och sov så gott!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0