VÄRK!

Sitter nu här framför datorn igen, jag har precis slagit på både en diskmaskin och en tvättmaskin sedan så har jag vikt ihop all ren tvätt och satt på sina platser i garderoben.
Jag har kallsvettningar och har ont i bröst, mage och typ hela kroppen känns de som så det var väl egentligen största anledningen till att jag la mig ner här igen stället för att fortsätta städa.
Jag tog mig en alvedon så såfort den gett verkan så ska jag fortsätta städa igen också ska jag byta sängkläder i sängen innan jag ska gå och sova.
Nej, nu ska jag slå på en film att kolla på ett tag och hoppas på att min hemska värk framförallt i brösten för andra dagen i rad går över snart.
Ha det fint!
PUSS
nomnomnom!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0