21-2- Tisdag!

Hej allihopa!
Igårkväll så hade jag det minst sagt jobbigt med att somna, även om jag var jätte trött redan vid 20 tiden .. Jag har nämligen blivit förkyld, något som jag typ aldrig är och när jag väl blir det så blir jag jätte förkyld på en gång. Jag nyser därför hela tiden. Det gör ont i hals, bihålor, och öron och allting är bara SÅÅ JOBBIGT!
Jag hoppas verkligen att det går över snart och inte är så långvarigt för det gör mig helt slut. Det jobbiga är ju att när jag väl blir förkyld så brukar jag få feber också i samband med det men det hoppas jag verkligen att jag klarar mig undan den här gången.
Det blev inte så att vi for ut och grillade idag, vi ska göra det imorgon istället men det var mest bara skönt eftersom att jag inte somnade förens halv 8-8 imorse... Hemskt med tanke på hur trött jag var kan jag tala om men så fort jag höll på att somna så vaknade jag av att det kliade i halsen, eller att jag nös och började hosta.
Nu under dagen så har jag däremot lyckats vila ett tag. Mycket skönt kan jag tala om!
Fick föresten big brother live av Johannes  igår. Vilket var en sen alla hjärtans dag present. Det var en bra present tycker jag!:D
Bjuder på lite bilder från igår!

De två första bilderna är lånade av Matilda!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0