<3

Hej allihopa!
Kom hem kring 20.00 efter att ha varit hela 7 timmar på Sunderby sjukhus. Åh, Jag tycker så synd om min älskade Johannes som måste ligga där och ha ont, han får ju inte ens komma hem än.
Imorgon ska jag tillbaka till Sunderbyn igen och då hoppas jag verkligen att jag får ta hem honom igen!♥
Jag minns ju bara själv hur ont jag hade när jag opererade min fot men att jag fick sova hemma det betydde ju mycket just då. Tur att operationen gick bra för han iallafall och att han inte hade ont när jag åkte därifrån pga bedövning och smärtstillande.
Jag kommer att sakna han inatt, ja det gör jag redan nu men han är ju trotsallt i goda händer och det vet jag!:)
Jag har egentligen inte gjort mycket annat idag än att vara på Sjukhuset med Johannes, eftersom att jag var där så länge så han jag inte med så mycket annat helt enkelt men det kanske är rätt så förståeligt.
Jag har iallafall hunnit se ett avsnitt av Desperate housewives som nyss kommit ut och snart ska jag ta mig en dusch och bara slappa framför tvn.
Imorgon blir det att fixa lite ärenden på dagen och sen lite senare mot eftermiddan fara vidare till Johannes igen som sagt. Jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0