<3

Känner mig så trött så trött just nu! Jag väntar bara på att klockan ska bli lite mera så jag får gå och lägga mig och vakna tidigt imorgon igen.
Denna dag har faktiskt varit bra, kanske det är för att jag ahr fått umgås med Matilda, min Johannes, och har en ren och fin lägenhet? Sen så är det ju Fredag imorgon också som pricken över iet och planerna är redan lagda för helgen. Känns kanoners!
Har även idag köpt en alla ♥:ans dag present till Johannes, så den hoppas jag allt att han blir nöjd över, hade minsann tänkt mig en grej till också men den ska jag köpa på Tisdag!:)


För ett år sedan var jag svarthårig, kanske man ska ge sig in i de igen? Jag behöver allt höra vad ni tycker för jag har faktiskt ingen aning om hur jag ska färga mitt hår. Det var nu över tre månader sen sist och mitt hår har växt mycket, vilket betyder mycket utväxt. I stort behov att färgas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0