Big brother och smoothie!

Alltså.. Jag fullständigt ÄLSKAR hemmagjord smoothie. Det måste ju vara bland det godaste som finns och helst på sommaren när det är kallt eller efter att man har tränat ett tufft och hårt träningspass på gymmet.
Idag har jag dessvärre inte tränat och sommar är det inte heller för den delen. Men det är ändå så himla gott och jag älskar det!

Som jag skrev tidigare så tog jag mig en väldigt underbar powernap, nu är den dessvärre inte lika underbar när jag inte kan sova men jag sitter och kollar på big brother live och det är rätt så underhållande så det funkar ändå!
Imorgon så är det Måndag igen och jag ska fixa lite saker som behöver fixas, om jag och mina fina vänner inte åker iväg och grillar imorgon. :)
Nu ska jag kolla ännu mer big brother.. Kan inte riktigt hålla mig både till bloggen och det samtidigt, dom distraherar mig.
Sov gott!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0