Duktiga jag!

Hej allihopa!
Sedan min långa promenad så har jag faktiskt inte tagit det så lugnt som jag skulle.
Jag har lagat middag tillsammans med Johannes, pommes, kött och sås plus fetaost sallad till det på sidan om. Efter maten så la sig Johannes och vila i soffan och jag började då och sortera bland alla mina kläder och städade i garderoben min samt samlade ihop all disk, slog på en diskmaskin, diskade pannorna och ställde tillbaka dom i skåpen, städade lite allmänt i lägenheten och nu sitter jag här vid datorn och tar det lugnt.
Jag står verkligen inte ut med att ha stökigt här inne och så fort det blir det så får jag något sorts ill och börjar städa överallt tills det är skinande rent och fint igen.
All smutstvätt har jag också samlat ihop och satt i smutkorgen på toaletten men det är ju faktiskt inte tvättid förens den 7e om jag inte minns fel för vi tvättade ju faktiskt ganska nyss- ja närmare bestämt den 23e dvs 4 dagar sedan. :)
Nu har jag minsann tänkt slappa jag med så nu blir det sängdags och big brother. Inte fy skam!
Godnatt!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0