:)

Idag känner jag mig aningen bättre.. Har däremot ont i magen idag, istället för skallen och förkylningen sitter förstås kvar men tror att febern är borta iallafall. Skönt!
Jag har precis kommit hem men Johannes är fortfarande ute och ränner med bilen men nu ska den dock lämnas för försäkring.
Vi har inte hunnit njuta av vädret så mycket idag men har däremot varit borta hela dagen. Vi har först varit iväg till Sunderbyn för att Johannes hade tid där för att ta bort sina stygn och sedan efter det så åkte vi vidare och åt på mc donalds.
jag förstår inte riktigt grejen med alla som tjatar om att dom har ätit där för maten där är ju typ den äckligaste? Det enda som jag tycker om är en kcykling burgare som dom säljer där och inte ens den är sådär speciellt god..
Johannes däremot, precis som sååå många andra älskar maten där och köpte dessutom hem ett gäng med cheeseburgare. BLÄ!
Efter att vi käkat på donken så åkte vi vidare på nån affär där dom säljer och byter in skotrar och åkte därefter tillbaka till Piteå igen där Johannes sprang in på en till butik och sen for vi ju faktiskt öven till Svensbyn och hälsade på mina föräldrar och jag fick mysa med mina katter också.
Nu har jag då som sagt blivit avsläppt hemma igen och skönt är väl de.
Denna dag har väl inte varit roligast men man har iallafall inte bara suttit inne hela dagen utan faktiskt gjort någonting.
Imorgon måste jag verkligen ta tag i de mesta som behöver tas tag i och sen på Fredag så ska jag besöka arbetsförmedlingen för att kolla upp lite jobb. Kanoners!
Nu ska jag kolla lite 90210 och sen försöka göra en tidig kväll. Det hade varit skönt med tanke på att jag bara sovit 5.5 timmar inatt!
Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0