Fredag!

Hej allihopa!
Sitter här med jackan på och väntar på att klockan ska bli 12 så jag kan gå iväg och luncha med Bea!
Vaknade klockan 11 idag men jag somnade inte förens vid 5 imorse så nu var jag där igen, trött som en zombie men nu kan jag ju vända tillbaka dygnet igen idag, bara jag hittar på något hela dagen. Jag tror att det blev lite fel när jag sov 11 timmar igår.
Idag iallafall, det är Fredag, soligt och endast minus 4 grader ute! Härligt kan man ju minst sagt säga och idag kan jag inte inom några som helst omständigheter smita från att ta en promenad i det fina vädret. Hade ju egentligen velat fara ut med skotern idag, det hade ju egentligen varit perfekt men eftersom att Johannes har jobbat natt så är dte lite svårt eftersom att han sover så otroligt länge då.
Håller för tillfället på att äta upp hans godis förövrigt, men han får bara igen eftersom att jag till min fasa märkte att han ätit upp min klubba som tack för att jag har städat lägenheten. Inte alls snällt så nu får han detta som gentjänst helt enkelt! Det är inte synd om han alls.
Nu hade jag minsann tänkt gå vidare för att möta Bea.
Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0