Gossip girl.

Åååh! Jag har precis kollat på gårdagens avsnitt av gossip girl, jag är käär. Det är så himla bra!!
Jag hade seriöst talat kunna se ett avsnitt varje dag eller ännu bättre..- FLERA per dag.
Nu längtar jag mera till att desperate housewives ska komma ut igen för de är ju också sådär superbra och självklart vampire diaries också, men det kommer ut på Torsdag (med andra ord imorgon).♥
Jag märkte precis att jag tagit fel på tiden IGEN precis som så många andra gånger.. Fattar inte varför jag alltid tror att efterlyst börjar klockan 21? Ahja, jag får väl kolla på datorn istället då för det funkar ju i och för sig lika bra!
Hade nog kunnat gå och lägga mig för kvällen redan nu men jag ska minsann hålla mig vaken ett tag till så att jag inte vaknar vid 4 imorgon igen för då finns det ju ingen annan utväg än att ta mig en powernap. Vilket jag ju faktiskt har gjort idag och dessutom en lång sådan, nej de blir ju bara jobbigt.
Nu blir det att kolla efterlyst, göra en kopp té och bara mysa, till middag idag så blev det en egen friscoburgare! Dom blir ju så otroligt mycket godare av någon konstig anledning!:)
Ha en bra Torsdagskväll!♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0