Håll mig sysselsatt!

Vaknade före klockan 9 imorse och känner mig nu helt döööd. Jag är så trött alltså!
Har drömt mardrömmar inatt så jag har hållt på att vakna hela tiden och somnade inte förens kring 4 imor´se och det var i soffan dessutom, framför tvn.
Nu iallafall så har jag ringt till ortopedmottagningen och väntar ivrigt på att få hem alla papper! Tycker att jag har väntat länge nog redan nu och det är snart hela två månader sedan jag fick några pengar sist.. Börjar kännas tomt snart!
Hur som helst, när jag har fått in alla papper så ska dom skickas in igen och sen ska jag väl tillslut få några pengar av dom bara dom kan sluta tjorva på, hade ju varit fint.

Sitter och dricker en kopp te nu förövrigt. Har klätt på mig varmt och ska nog ta mig ut på en promenad snart för idag är det ju faktiskt "bara" 20 minus här i centrala stan, så man kan ju ta sig en liten en iallafall för lite frisk lufts skull. Det var ju så skönt igår, trots att håret frös till is och kinderna blev rödrosiga och det var hela 28 minusgrader.
Jag har planerat att försöka hålla mig sysselsatt hela dagen så jag slipper bli trött och måsta vila.
Nu ska jag åka iväg med Matilda på några ärenden och sen får vi se vad som händer!
Kanske tar en Lunch på stan lite senare.
Ha det gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0