Hamilton?

Precis varit på stan och ätit med Matilda, det var gott. Älskar grillad kyckling panini!♥
Nu är jag tillbaka hemma igen och har precis väckt Johannes som nu står i duschen. Funderar vad vi ska äta för middag idag? Det enda vi har är typ palt och ägg och ägg ska jag ha till min bakning och palt har jag redan ätit en gångd en här veckan, till och med två gånger om man räknar med resterna som blev över. SÅ det kan jag ju inte precis äta! Skulle kännas lite enformigt.
Jag tror minsann att jag och Johannes får gå ner på coop och handla när han kommer ut ur duschen och sen laga mat när vi kommer tillbaka.
Annars då? Jo, jag funderar ju på att se Hamilton ikväll men mamma ville inte följa med mig så jag får helt enkelt fråga någon annan. Annars får jag helt enkelt skita i att se den, för jag är ju alltid ute i sista sekunden och kolla en film här hemma istället! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0